Bannerkészítés Hatékony banner készítése 1

Hatékony banner reklámok

Tippek a hatékony banner tervezéshez és elhelyezéséhez

Stratégia

Sok internetes marketingszakember karrierje minden napján küzd a bannerek tervezésével és reklámozásával.

Ennek az az oka, hogy sokan értik a banner hirdetések hatékonyságát. Mielőtt azonban elkezdené banner hirdetéseket készíteni, rendelkeznie kell egy stratégiával.

Ezzel fogja a legtöbbet kihozni szalaghirdetési kampányából, és ennek a stratégiának az egyik legfontosabb eleme a szalaghirdetés, amely nagyon jelentős szerepet játszik a hatékony szalaghirdetésben .

Ebben a cikkben egy olyan hatékony bannertervezés és végső soron a szalaghirdetés létrehozásának folyamatán dolgozunk, amely a legtöbb hasznot hozná. Szóval ugorjunk bele.

Milyen előnyei vannak a bannerreklámnak?

Kétségtelen, hogy a bannerreklám az egyik leggyakrabban használt online hirdetési forma, sőt, szinte minden cég, akár nagy, akár kicsi, használja a bannerhirdetést az online láthatóság növelésére és a közönség vonzására webhelyére.

Ez azért van így, mert a jól megtervezett bannerkampány nagymértékben növelheti a márkaismertséget, megfizethető lehet, mérhető lehet, és megvan a lehetőség az egyedi forgalom növelésére, ami az értékesítést és a vállalat általános profit növelését eredményezheti.

Sok vállalat használ különböző banner hirdetéseket, hogy viselkedésük nyomon követése után még hatékonyabban célozza meg közönségét.

A fenti pontok csak néhány előny, amelyet a hirdetők a szalaghirdetésekből élvezhetnek. Most pedig nézzük meg a bannerek készítésére és a szalaghirdetések elhelyezésére vonatkozó tippeket.

Melyek a leghatékonyabb szalagméretek

Számos bannerméret létezik, amelyekkel minden nap találkozik az internet böngészése közben, azonban vannak olyan szalagméretek, amelyek a legnépszerűbb és leghatékonyabb szalaghirdetések .

Ezek a hirdfetési méretek, amelyeket a hirdetők és a kiadók a természetükből adódóan a leginkább kedveltek, egyszerűen ezek a webhelyek és blogok legelérhetőbb pozíciói, amelyekről sok marketingszakember úgy gondolja, hogy a legszabványosabb szalagméretek. Az alábbi táblázat a négy leghatékonyabb bannerméretet és azok elhelyezési helyét mutatja be.

Hirdetés mérete Név Ahol szerepel Kínálat
300×250 Közepes téglalap Cikkekbe vagy azok végére ágyazva Jól működik
728×90 Leader board A tetejére vagy a cikkbe beillesztve Jól működik
336×280 Nagy téglalap Cikkekbe vagy azok végére ágyazva Jól működik
300×600 Fél oldal A jobb vagy a bal oldalon látható Növekvő érdeklődés

 

Bannerkészítés Hatékony banner készítése 2

Szükségem van keretre a bannerek tervezésében?

Csak gondolja magát a potenciális ügyfél helyzetébe. VAGY valaki, akit szeretné, hogy lássák szalaghirdetéseit .

Természetesen az emberek jobban koncentrálnak arra, ami a kereteken belül van. Ez az oka annak, hogy megfontolandó a keretek használata, ahol szükséges, különösen a fehér hátterű bannereken; érdemes megfontolni egy pixel piros, szürke vagy sárga szín hozzáadását a szalaghirdetés kereteihez.

Tegye olvashatóvá a szalaghirdetés szövegét

A szalaghirdetések szövegének világosnak és a célközönség számára olvashatónak kell lennie. Ennek az az oka, hogy a szövege eljusson az üzenetet a potenciális ügyfelekhez.

Ezt kommunikációs stratégiának kell tekintenie, ezért ügyeljen arra, hogy a bannerek szövege mindig egyszerű, tömör és világos legyen, hogy bárki, aki ránéz a szalaghirdetéseire, el tudja olvasni és megértse az Ön által küldött üzenetet.

Az alábbiakban példákat talál a jó és rossz szalaghirdetés szövegére:

Bannerkészítés Hatékony banner készítése 3

Próbálja ki az animációs szalaghirdetéseket

A közelmúltban sok hirdető foglalkozott animációs szalaghirdetésekkel , és meg kell jegyeznünk, hogy értékes eredményeket értek el animációs banner hirdetési kampányaikkal.

Sokan úgy gondolták, hogy az animált szalaghirdetések vonzó jellegük miatt sokkal jobban teljesítenek, mint a hagyományos statikus szalaghirdetések.

Használatuk legjobb módja azonban, ha megbizonyosodik arról, hogy legfeljebb 15 másodpercet jelenítenek meg, és ciklusfrekvenciájuk legfeljebb háromszoros, és mindenekelőtt az animált bannerhirdetések cselekvésre ösztönző szöveggel rendelkeznek.

Bannerkészítés Hatékony banner készítése 4
Bannerkészítés Hatékony banner készítése 5

Mi a megfelelő fájlformátum a szalaghirdetésekhez?

A bannerek készítésekor meg kell érteni, hogy a fájlformátum is számít, mivel a fájlformátum biztosítja, hogy a bannerek helyesen jelenjenek meg a kiadó webhelyein vagy blogjain, és a leírtak szerint megfeleljenek a megfelelő pozícióknak. A legtöbb használt fájlformátum a létrehozásukhoz használt szoftvertől függően JPG, GIF, PNG és HTML5. Egy dolog, amit el kell kerülni, a flash-hirdetések pusztán azért, mert elavultak.

Melyek a megfelelő színek a szalaghirdetésekhez?

A reklámokban a színek mögött rejlő pszichológiát nem lehet eléggé hangsúlyozni. A színek nagyon fontosak a reklámozás során, mivel különleges és egyedi megjelenítést adnak a bannerek által hordozott üzenetről. A szín először váltja ki a közönség érzelmeit, amint a transzparensre vetik a tekintetüket.

A színek szintén szubjektívek, és különböző kultúrákban eltérő asszociációkkal rendelkeznek. A színválasztás során jó ötlet szánni néhány percet a célközönség megismerésére.

Az alábbi képen látható, hogy mit jelentenek a színek, és hogyan használhatók fel az online hirdetésekben.

Bannerkészítés Hatékony banner készítése 6

A cselekvésre való felhívás egyértelmű legyen

A felhívásnak legalább félkövérnek kell lennie, és a megfelelő helyen kell lennie. Ez azért van így, mert fontos megbizonyosodni arról, hogy potenciális ügyfele látja, és megteszi a kívánt műveletet.

A világos és merész cselekvésre ösztönzés segít növelni az átkattintási arányt , és csökkenteni a rossz érzéseket a potenciális ügyfelek számára.

Bannerkészítés Hatékony banner készítése 7

Mi a megfelelő banner fájlméret

A banner kialakításának meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Ezek közé tartozik a legtöbb hirdetési platform, például a Google Adwords , az Adstargets Ad Network által meghatározott fájlméret. A logika az, hogy a bannerek a lehető leggyorsabban betöltődjenek a felhasználó weboldalain, hogy az emberek azonnal láthassák őket, amint megnyitják ezeket a weboldalakat.

Érdemes ragaszkodni, hogy a fájlméret ne haladja meg a 150 Kb-t.

Itt megnézheti a Gooogle Ads ajánlásait a Display hirdetések bannerei-re: Google Ads Banner display hirdetések

Összhangban a céloldalakkal

A bannerhirdetések, mint minden más hirdetéstípus, bizonyos szintű irányítást igényelnek, a következetesség itt azt jelenti, hogy a szalaghirdetéseknek a megfelelő oldalra kell irányítaniuk vagy el kell küldeniük a forgalmat, amely tartalmazza a márkával kapcsolatos összes információt.

A céloldalak döntő szerepet játszanak abban, hogy látogatóit ügyfelekké alakítsa. Webhelyének vagy céloldalainak megfelelő szerkezetűnek és leírónak kell lenniük, hogy a látogatók ne keveredjenek össze vagy tévedjenek el, és ne kelljen elhagyniuk webhelyét vagy céloldalát.

Elengedhetetlen, hogy látogatóit ügyfelekké alakítsa, különösen azokat, akik a bannerhirdetések hatására érkeznek a weboldalára, így hatékonyan költhet reklámra, ezért győződjön meg arról, hogy az érkező oldal pontosan azt tükrözi, amit a szalaghirdetések kommunikálnak.

Tegye egyszerűvé a bannerhirdetéseidet

Ha átlaáthatatlnná teszi ezeket a hirdetéseket, az negatív hatással lesz a banner kampányára.

A látogatók valószínűleg csak néhány másodpercig pásztázzák át hirdetéseit, és az Ön feladata, hogy ez alatt a néhány másodperc alatt közölje velük üzenetét, ezért a hirdetések egyszerűnek és könnyen érthetőnek kell lennie.

Dönthet úgy, hogy vonzó grafikát szeretne, amely üzenetet küld, nem pedig jelentős mennyiségű szöveget. A kulcs itt az, hogy egyszerű és letisztult legyen.

Összefoglalva

A fent felsorolt ​​tippek valóban nem a hatékony bannertervezési és bannerhirdetési tippek teljes listája. Mindazonáltal ezek a legkritikusabb tippek, amelyre a hatékony bannertervezéshez és szalaghirdetéseknél figyelnie kell , ezekkel a tippekkel érdemes elkezdeni olyan hirdetéseket, amelyek hasznot hoznak a vállalkozása számára.